نمازباشکوه عیدسعیدقربان به امامت حجت الاسلام سیدرسول کشاورزاقامه گردید

، مسئول ستاد نماز جمعه سرفاریاب در ابتدا خود و همه نمازگزاران را به تقوی و پارسایی و درک و عمل به پیام واقعی عید قربان که اطاعت محض از خداست دعوت و سفارش کرد.
حجت الاسلام کشاورز با بیان اینکه آزمون های الهی در کنار سختی ها و دشواریهایی که در زندگی عادی انسان ایجاد می کنند موجب جلا بخشیدن دل مؤمنان و استحکام ایمان و دست یافتن آنها به سعادت خواهد شد، صبوری و استقامت را لازمه ی توفیق در امتحانات الهی دانست.
وی ایام اللّه و روزهائی خاصی که ظرف ظهور اللّه هستند از جمله عید قربان را فرصت مناسبی دانست که ما با اعمال نیک و راز و نیاز با خدای خویش زمینه تقویت ایمان و رستگاری را برای خود فراهم نمائیم.
رئیس ستاد نماز جمعه سرفاریاب در ادامه افزود؛ آنانکه فرصت بخشیده شدن در ماه مبارک رمضان و شب های قدر را از دست داده اند، باید روز عرفه و نیایش و طلب استغفار در این روز مهم و بزرگ را مغتنم می شمردند.
حجت الاسلام کشاورز با بیان روایتی از امام صادق (ع)، مراعات حق الله تا هنگام مرگ، دوری از تکبر و غرور در مقابل بردباری و حکمت خداوند و خرج نکردن نعمتهای الهی در راه معصیت را از شرایط عاقبت به خیری و سرانجام نیک برای انسان ها عنوان کرد.