رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران فعال در عرصه تعلیم وتربیت تجلیل می شود.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید ولی موسوی با تبریک روز خبرنگاران به فعالان عرصه رسانه گفت: در عصر ارتباطات و اطلاعات خبرنگاران در سنگر رسانه ، با عشق به آگاهي برای رشد و شكوفايي وتعالی فرهنگی جامعه تلاش مضاعفی دارند.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی هوشمندانه و به موقع فعالیت های آموزش و پرورش، ضمن ایجاد همگرایی بین مردم و مسئولان ، موجب تقویت اعتماد عمومی می شوند بیان کرد: شایسته است که با ارج نهادن به تلاش و کوشش فعالان رسانه‌ای این سرمایه‌های انسانی ارزشمند را پاس بداریم و با تکریم فعالان رسانه‌ای در حوزه تعلیم و تربیت موجبات تقویت آنان را بیش از پیش فراهم آوریم.
سید ولی موسوی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در ایجاد تعامل بین فرهنگیان، دانش آموزان ، اولیاء و خانواده بزرگ آموزش و پرورش گفت: رسانه ها برای نظام تعلیم وتربیت نه تنها تهدید نیستند بلکه فرصت مغتنمی است تا از ظرفیت آنها برای آگاهی بخشی به جامعه بهره لازم را ببریم.
وی تجلیل از خبرنگاران فعال عرصه تعلیم وتربیت ، دیدار با خانواده خبرنگار فرهنگی مرحوم سید حمد الله خواهش نیک و دیدار با خانواده مرحوم منصور زرگر خبرنگار فقید خبرگزاری ایرنا و بازدید از برخی خبرگزاریها و پایگاههای خبری را ، بخشی از برنامه های روز خبرنگار در آموزش وپرورش عنوان کرد.
رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در پایان با بیان اینکه انعکاس خدمات و فریادهای انقلاب اسلامی در جهان پرهیاهو و پرتلاطم امروز مرهون سنگربانان فرهنگی کشور در رسانه ها است،گفت: آموزش و پرورش در دولت مردمی ایران قوی بیش از هر زمان دیگری نيازمند همراهي و همدلي فعالان رسانه است تا با شناسایی و رفع چالشها ومشکلات آموزش وپرورش شاهد فرداهایی بهتر و زیباتر برای دانش آموزان و فرهنگیان این دیار پرگهرباشیم.