به گزارش طنین روز  متن پیام حسنعلی عزت خواه به شرح زیر است:

روز۲۶ مرداد ماه ۱۳۶۹ میهن اسلامیمان ایران شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها تحمل مصائب اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک وطن نهادند. صلابت، ایثار و رشادت آزادگان عزیز چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های اسارت، برگ زرین دیگری در تاریخ ایثارگری است که عظمت ایثارگران این مرز و بوم را به جهانیان و به ویژه استکبار جهانی نشان داد. آزادگان عزیز با تأسی از حضرت سیدالشهدا (ع) به عنوان نماد حریت و آزادگی در تاریخ پر شکوه اسلام، بار دیگر آزادگی، شرافت و اصالت در پرتو ارزش‌های اسلام و انقلاب را در جهان دربند استکبار و ستم معنا نمودند.

این آزادگان سرافراز دوران طلایی جوانی خود را در عذاب و سختی زندانهای مخوف رژیم بعثی سپری نموده و البته با تاسی به سیره ائمه اطهار و تمسک به قرآن ، فریاد سربلندی و عزت مردم بزرگ ایران اسلامی را به گوش جهانیان رسانده و طعم تلخ اسارت را به حلاوت سرود غرور آفرین مقاومت و پیروزی مبدل نمودند و امروز نیز نجیب و بی ادعا و صد البته سربلند و با عزت همچنان در تداوم خدمت به ایران عزیز پیشتاز و منشا خیر و برکت هستند .

اینجانب ضمن ادای احترام به خون پاک شهدای عزیز و تکریم مقام والای جانبازان ، ایثارگران و خانواده های معززشان ، با نهایت امتنان این روز خجسته را به آزادگان میهمن عزیزمان ایران اسلامی بالاخص آزادگان فرهنگی استان کهگلیویه و بویر احمد و خانواده های مکرمشان که مصداق بارز صبر و بردباری هستند ، تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت و موفقیت روزافزون این عزیزان و سربلندی ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

حسنعلی عزت خواه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد