به گزارش طنین روز به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای اداری در دهدشت، افتخارات نظام جمهوری اسلامی بعد از انقلاب را یادآور شد و اظهار کرد: کشور ما امروز به یک ابرقدرت تبدیل شده و در منازعات بین‌المللی تاثیرگذار است.

?️امام جمعه کهگیلویه افزود: این‌ها همه ماحصل خون شهیدان و انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی است.

?️وی در ادامه صحبت‌های خود بخشی از نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را یادآور شد و خطاب به مدیران گفت: برای مردم وقت بگذارید، مردم را ببینید و حرف آ‌ن‌ها را بشنوید، ما حق منت گذاشتن بر مردم را نداریم، فلسفه مسؤول بودن ما خدمت به مردم است.

?️حجت‌الاسلام وحدانی‌فر مبنی بر صحبت‌های رهبر معظم انقلاب که به قله نزدیک شده‌ایم گفت: کشور در سختی‌ها تحرک پیدا می‌کند، متاسفانه برخی لکنت زبان دارند، این‌همه تحریم به این دلیل است ما جایگاه داریم و کسی هستیم.

?️وی با بیان این‌که الان شش ماه از سال گذشته و برای شعار سال چه کاری کرده‌ایم گفت: در رابطه با دانش‌بنیان‌ها آن‌گونه که باید همکاری نشده است.

 

?️امام جمعه کهگیلویه از عدم توجه دستگا‌ه‌ها به مصوبات ستاد امر به معروف و نهی‌ از منکر، ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت گلایه کرد.

?️وی با توجه به انتخابات پیش‌رو خطاب به مدیران گفت: طرف‌داری جرم نیست اما درست نیست به عنوان یک مدیر در مجازی از شخص خاصی به صراحت دفاع کنید، وظیفه شما کمک به انتخابات است، شما مدیر هستید و نباید به سمت جانبداری اشخاص بروید.