عملکرد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در قالب کتاب روایت خدمت منتشر می شود

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: عملکرد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در قالب کتاب روایت خدمت منتشر می شود.

به گزاش طنین روز به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید ولی موسوی با تسلیت ایام فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: تحول و امید آفرینی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در دولت مردمی ایران قوی آغاز شده است و خدمات بسیار ارزشمندی در این دولت در عرصه های مختلف انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های آموزشی ، ورزشی , پرورشی و عمرانی در سطح ملی خوش درخشیده است گفت: برنامه های تحولی و عملکرد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بر مبنای سند تحول بنیادین در دولت سیزدهم جهت تنویر افکار عمومی در قالب کتاب روایت خدمت بزودی منتشر خواهد شد .

موسوی افزود: موفقیتهای ملی و استانی فرهنگیان و دانش آموزان عزیز این دیار پرگهر در دو سال اخیر طلوع فرداهایی روشن تر و زیباتر را نوید می دهد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان از برگزاری منظم جلسات شورای اطلاع رسانی در سطح استان و شهرستانها و مناطق جهت اطلاع رسانی به موقع و هوشمندانه به اولیا و دانش آموزان خبر داد و گفت: فراخوان نخستین جشنواره رسانه وتعلیم وتربیت نیز با هدف استفاده از ظرفیت رسانه ها برای تحقق اهداف آموزش وپرورش نیز منتشر شده است.