?طنین روز?، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک روز سرباز گفت: پیامبر اکرم (ص) در غدیر خم موضوع انتظار و مهدویت را بیان کرده است و امام صادق (ع) می فرمایند: منتظر فرج بمانید و از امر خدا ناامید نشوید و هر کسی که منتظر فرج ما بماند اجر شهادت نصیب او خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه مهدویت جز اساس تفکر شیعه است، افزود: در بین کل کشورهای جهان تنها چند کشور ادعای تمدن سازی دارند که یکی از آنها ایران است .

حکمتی نیک بیان کرد: ما معتقد به تمدن سازی اسلامی هستیم زیرا وقتی تمدن اسلامی شکل بگیرد مقدمات ظهور فراهم می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جبهه بزرگ مقاومت که مانع دشمن می شود یکی از راهبردهای بزرگ ایران در بحث تمدن سازی است و اربعین حسینی یکی دیگر از راهبردهای شیعه است .

این مسئول با اشاره به اینکه نظام تک قطبی در جهان در حال تغییر است و به چند جانبه گرایی تبدیل می شود، گفت: سلطه دلار دارد ضعیف می شود و کشورهایی مثل روسیه و چین دارند از ارز خودشان استفاده می کنند.

حکمتی نیک در ادامه به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته اشاره کرد و افزود: در سال ۵۹ دشمن و حزب بعث با حمایت کشورهای زیادی از جمله آلمان و فرانسه و کشورهای عربی و بیش از ۳۰ کشور جهان به ایران اسلامی حمله ور شدند و یک نبرد نامتوازن و نامتقارن شکل گرفت و در حالی که نیروی نظامی ما سازماندهی هم نشده بودند با اتکا به خداوند و فرهنگ ناب عاشورا از میهن دفاع کردیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: طی ۲۰۰ سال اخیر ۳۵۰۰۰۰۰ کیلومتر از خاک ایران جدا شد ولی در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ما کم نشد و در نهایت عراق متجاوز خوانده شد.

وی بیان کرد: از تجارب دفاع مقدس در جنگ با داعش استفاده کردیم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از تجربیات ارزشمندش در دفاع مقدس استفاده کرد.

وی به رشد فزاینده نیروی نظامی و تجهیزات موشکی در کشور اشاره کرد و گفت: رهبری در دیدار با مردم سیستان عنوان کردند؛ نظام سلطه به رهبری آمریکا می گردد و از نقاط بحران ساز استفاده می کند نقاط بحران ساز ایران تفاوت های جنسیتی و زن ،اختلاف مذهبی،اختلافات قومی وحدت ملی و امنیت ملی ما خط قرمز ماست که دشمن آنها را هدف قرار داده است