اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب

?طنین رور?حاج عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع اجتماع بزرگ جوانان گام دوم که هم‌زمان با سراسر کشور برگزارشد ضمن ادای ادب و احترام به حاضرین الخصوص دانش آموزان گام دومی و تشکر از سرهنگ اقبالی و آقای دانشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام جهت برگزاری چنین همایش بزرگی که موجب اتحاد و آشنایی بیشتر نسل جوان یا همان گام دومی با آرمان های انقلاب میگردد وضمن تبریک بمناسبت بازگشایی مدارس که ماه دانش و آگاهی می باشد و همچنین آغاز امامت امام زمان (عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز از گام دوم انقلاب صحبت میکنیم از نسل جوان و آینده دار کشور یعنی اینکه مسیر ۴۰ ساله انقلاب مورد تایید رهبر بوده است و باید گام دوم را شروع کنیم که همین یعنی مسری چهل ساله مسیری درست ،موفق همراه با معنویات و اخلاق بوده است.

عزت خواه افزود: اخلاق ،برادری و عزت از شعارهای انقلاب هستند که از گذشته تا به الان کارآیی و موثر بوده اند و همواره با زمان نسل جوان ادامه خواهند داشت.

مدیرکل خاطرنشان کرد: منظور از گام دومی یعنی ما باید هم دقت و هم سرعت داشته باشیم و همین اینکه جهت درست گام برداریم و هرکدام از اینها به تنهایی موثر نخواهد بود سرعت و دقت در گام برداشتن خوب است ولی به شرطی که از مسیر فاصله نگیریم

حاج عزت خواه گفت: شناخت گام اول یک ضرورت است دانش آموزان امروز باید الگو خود را هم سالانی مانند مرحمت بالازاده باشد زیرا اگر دانش آموز امروز ما تاریخ گذشته و امروز خود را ندانسته باشد ممکن است در مسیر اشتباه و در دام دشمنان این نظام و کشور گرفتار گردد.

عزت خواه  یادآور شد: نسل امروز ادامه دهنده نسل قبل است و نسل امروز امکانات بیشتری نسبت به قبل دارد که باید با بکار گیری این امکانات

هویت و فرهنگ خود را پیدا کند و در در مسیر انقلاب حرکت کند و خدا ناکرده بازیچه دست منافقین و دشمنان کشور نشوند دانش امروز با هویت ایرانی اسلامی آمیخته شده است.

وی افزود: دانش آموزان امروز باید با مهدویت و دین رابطه‌ای قوی پیدا کنند و امیدواریم معلمان با رهنمودهای خود در این مسیر قدم های خوبی بردارند زیرا خون شهدا ضامن این کشور و انقلاب خواهد بود.

وی در خطاب به معلمین و دانش آموزان افزود: رهبر فرزانه انقلاب همواره بر علم و دانش ،معنویت و اخلاق تاکید ویژه دارند که با توسل به اینها هیچگاه از مسیر فاصله نخواهیم گرفت.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان چرام جناب آقای سرهنگ اقبالی در مراسم اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: بستر ترکیبی دشمن در فضای مجازی، افکار و تربیت جوانان و دانش‌آموزان را هدف قرار داده است و باید جوانان مراقب باشند تا فریب دشمنان نخورند.

سرهنگ پاسدار تقبالی افزود: مقام معظم رهبری به‌خوبی به نقش مهم جوانان در پیشبرد اهداف جامعه اشاره و جوانان را مهمترین سرمایه کشور معرفی کرده است تا با حضور تأثیرگذار جوان در نظام مدیریتی کشور تحول شگرف در تمام عرصه‌ها به وجود آید

.