در پی بستری شدن دکتر سیدقادر لاهوتی در بیمارستان ابن سینای شیراز، چهره‌ ها ی مختلف سیاسی ؛ فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه بزرگ در بیمارستان حضور یافتند.
به گزارش طنین روز و به نقل از “صبح خرد” از شیراز ؛این روزها یکی از پرتکرارترین استوری ها و دل نوشته فعالان مجازی کهگیلویه بزرگ که مورد توجه قرار گرفته تصاویری از دکتر سیدقادر لاهوتی” از چهره‌ های مطرح سیاسی و علمی جنوب کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد که این روزها در بستر بیماری در بیمارستان ابن سینای شیراز است.
دکتر لاهوتی که مدت زیادی است گرفتار بیماری کلیه و قندخون بوده و عمل پیوند کلیه را هم سال گذشته انجام داد در پی وخامت حال بیماری مزمن قند و ناراحتی ریوی در شیراز بستری شد.
همه کسانی که سید قادر لاهوتی را می شناسند فارغ از نگاه های سیاسی به خاطر جایگاه علمی و فرهنگی دانشگاهی برای وی دست به دعا شده که سلامتی وی دوباره برگردد .
این روزها در قنوت ها برای سلامتی قامت سید قادر دست به دعا شدند تا بار دیگر اشعار مولانا، فردوسی وحافظ و سعدی از زبان سید قادر خوانده و علاقه مندان وی از شرح این اشعار استفاده کنند.
اما این روزها سید اصلاحات محبوب کهگیلویه بزرگ در بستر بیماری است و سعدی و حافظ می دانند که وی چه نقش مهمی در گسترش فرهنگ و زبان فارسی داشته است و چه شاگردانی تربیت کرده است.
امروز جمعه ۱۱شهریورماه ۱۴۰۰تعداد زیادی از دوستداران و علاقه مندان دکتر لاهوتی از شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه از دهدشت، چرام؛بهمئی؛لنده؛چاروسا و دیشموک در محل بستری وی حضور یافته و برای سلامتی وی دعا کرده و به خانواده و بستگان وی دلگرمی دادند.
حضور استاد محمود منطقیان و همراهان وی؛حجت الاسلام صدوقی و دکتر کامرانی ودکتر کریمی نژاد فرماندار سابق لنده و کهگیلویه ودکتر کاظمی جو مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، اخلاقی رییس شورای اسلامی شهر چرام؛روسای سابق آموزش و پرورش چرام و دیشموک و فرهنگیان و چهره های متنفذ سیاسی و جوانان و دوستداران وی در شیراز دور هم جمع شده و دکتر لاهوتی محور وحدت چهره های اصلاحات کهگیلویه بزرگ شدند.
پایگاه خبری تحلیلی “ طنین روز” برای سلامتی این چهره محبوب و محجوب التماس دعا دارد و از همه مردم و علاقه مندان انتظار دارند که برای سلامتی وی دعا کنند.