به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان، مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها در ۱۳شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

آیین نمادین این طرح در دبستان شهید جواد موسوی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل کمیته امداد استان، رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج و دیگر مسئولان برگزار شد.

به گزارش?طنین روز? به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این آیین گفت: در آستانه سال تحصیلی، جشن عاطفه‌ها با همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سازمان دانش‌آموزی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار آینده ساز باشیم، به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند، از ۱۵شهریورماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

مبشری تعداد دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۲۱ هزار نفر اعلام و تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد از آغاز جشن عاطفه های امسال تاکنون بیش از دو میلیارد تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند اهداء کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در جشن عاطفه های امسال ۳۵۰۰ بسته نوشت افزار توسط یکی از خیریه ها به دانش آموزان نیازمند اهداء شد، اظهار کرد: کمک‌های نقدی جمع‌آوری‌شده در جشن عاطفه ها جهت خرید لوازم التحریر ضروری برای دانش آموزان نیازمند هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۴۵۰پایگاه، دفاتر کمیته امداد در استان و مراکز نیکوکاری برای جشن عاطفه های امسال تدارک دیده شده بود، گفت: شماره‌گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷* یکی از مهم‌ترین درگاه‌های مشارکتی مردم خیر و نیکوکار برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌های امسال است.

مبشری ضمن تقدیر از همراهی آموزش‌وپرورش با این نهاد در خصوص برگزاری جشن عاطفه‌ها برای کمک به نیازمندان به خصوص در مدارس استان،تأکید کرد: کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه صرف دانش آموزان نیازمند همان مدرسه خواهد شد.

کورش دلشاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه های مشارکتی از جمله همین جشن عاطفه ها بتوانیم گرهی از مشکلات خانواده های تحت حمایت به خصوص در زمینه تحصیل دانش آموزان بی بضاعت برداریم.