?طنین روز ?این مراسم به مناسبت روز سرباز و با حضور سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، سرهنگ پاسدار امین قلی پور جانشین تیپ ۴۸ فتح ، حجت الاسلام سید اله بخش موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ فتح و کارکنان و سربازان وظیفه در حسینیه امام جواد تیپ ۴۸ فتح برگزار شد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: ارتقا و بهره وری هر سازمانی تابع نیروی انسانی است و سربازان وظیفه نقش بسیار مهمی در تیپ ۴۸ فتح ایفا می نمایند.

سردار حسن حکمتیان افزود: سربازان وظیفه همه جوان و از آینده سازان کشور هستند که هم اکنون بخشی از عمر خود را در دوران سربازی سپری می کنند و افتخار ما این است که آنها عضو پایگاه های مقاومت بسیج می باشند و از ظرفیت آنها استفاده می کنیم.

وی در ادامه دوران مقدس سربازی را برای کسب تجربه در زندگی ضروری دانست و به سربازان وظیفه توصیه کرد که در زندگی برنامه ریزی و هدف داشته باشند،.

سردار حکمتیان توجه ویژه به دین و معنویت را به سربازان وظیفه توصیه کرد و افزود: در هر کاری اخلاص و رضای خداوند را مدنظر داشته باشید.

وی بیان کرد: سربازان عزیز در مسئولیت هایی که به آنها سپرده می شود باید احساس مسئولیت کنند و به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه نمایند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح با بیان اینکه از ایده ها و نوآوری های سربازان وظیفه استقبال می کنیم خطاب به آنها گفت: توانمندی ها و تخصص های کاری خود را به یکدیگر آموزش دهید