به گزارش طنین روزبه نقل از خبرگزاری بسیج از یاسوج، سردار حسن حکمتیان در این دیدار از تلاش ها و خدمات حجت الاسلام حجازی امام جمعه پیشین گچساران تقدیر و برای حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه جدید شهرستان گچساران آرزوی موفقیت کرد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: تیپ ۴۸ فتح ماحصل رشادت ها، پایمردی ها ،جوانمردی ها و ایستادگی های رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس است و استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۴۳ هزار رزمنده، ۱۳ هزار جانباز ، ۳۱۷ آزاده و یکهزارو ۸۹۶ شهید رتبه اول را به نسبت جمعیت بین همه استان های کشور دارد.

سردار حکمتیان افزود: تیپ همیشه قهرمان ۴۸ فتح در حماسه پد خندق، عملیات های کربلای ۴ و ۵ خوش درخشید و امروز هم در تامین امنیت مرزها، سیل، زلزله، کرونا، آتش سوزی مراتع و جنگل ها و هرجایی که مردم احتیاج به کمک داشته باشند نقش آفرینی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تیپ ۴۸ فتح در بالاترین سطح از آمادگی و توان رزمی قرار دارد، گفت: بعد از دوران دفاع مقدس تیپ ۴۸ فتح متناسب با تهدیدات دشمن ماموریت های خود را تعریف و در عرصه سازندگی پروژه های خوبی را اجرایی کرد.

سردار حکمتیان بیان کرد: در جنگ ترکیبی و سایبری و سایر حوزه ها این ماموریت ها را درک کرده و برنامه های بسیار خوبی را در دستور کار قرار داده ایم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح ابراز داشت: در مقابله با گروه های تکفیری در مناطق شمال غرب، غرب و گرمای سوزان جنوب کشور همیشه در حال آفند و پدافند با تروریست ها و اخلال گران اقتصادی هستیم.

وی گفت: تیپ ۴۸ فتح در بین سپاه و نیروهای مسلح کشور تنها یگانی است که بیشترین ماموریت ها را داشته است و با افتخار به مرزداری و مرزبانی پرداخت و امروز در بسیاری از حوزه در استان نگاه ها به تیپ ۴۸ فتح معطوف است.

سردار حکمتیان در ادامه با اشاره به اینکه مسئولیت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد به بنده واگذار شده است، افزود: در حوزه عتبات عالیات نیز خدمات ماندگاری در بخش توسعه ، بازسازی و مرمت انجام شده است.

وی ابراز داشت: ۸۰ موکب در سراسر استان در مناسبت های مختلف به مردم و زائران خدمات رسانی می کنند و در کنار ظرفیت تیپ ۴۸ فتح یک بازوی توانمند هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان گچساران در بحث راه اندازی موکب در سطح استان و کشور خوش می درخشد.

وی گفت: با توجه به سابقه فعالیت امام جمعه گچساران در عتبات عالیات استان بوشهر امیدواریم شاهد اتفاقات بسیار خوبی در سطح این شهرستان باشیم.

حکمتیان در پایان ابراز داشت: هم در تیپ ۴۸ فتح و هم در ستاد عتبات عالیات به عنوان خادم مردم آماده هر گونه همکاری با امام جمعه و کمک به شهرستان گچساران هستیم .

امام جمعه گچساران نیز در این دیدار گفت: تیپ ۴۸ فتح از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور است و سردار حکمتیان فرمانده مقتدر این یگان را به مردم داری، اخلاق مداری، جهادگری و خادم أهل البيت عليهم السلام بودن می شناسیم.

حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش افزود: تیپ ۴۸ فتح همواره مایه فخر و نماد شهدا، عزت ،اقتدار و خدمت بی منت به مردم است.

وی ابراز داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد را به غیرت و اقتدارش باید شناخت و در مبارز بودن، دشمن شناسی، مجاهد عمل کردن در فضای مجازی، علمی ،نظامی و معنوی از غنای بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام هاشمی منش در ادامه شهرستان گچساران را معبر شهدا توصیف کرد و گفت: این شهرستان را باید به شهدا ۱۹ آبان و شهدایی که برای استان و کشور عزت آفریدند و همچنین شخصیت های علمی و حوزوی اش شناخت.

وی گفت: در ستاد عتبات عالیات حامی خواهیم بود و افتخارات عظیم تیپ ۴۸ فتح را مایه عزت و سربلندی می دانیم.

در پایان این دیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح و رئیس ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد از امام جمعه گچساران تجلیل کردند.