?طنین روز?نشست کمیته طلاب و روحانیون دومین کنگره ملی شهدای ۱۴۰۳ استان با حضور حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و مسئولان حوزه روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح و بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان برگزار شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: دومین کنگره ملی شهدای استان در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و تا آن زمان باید تولیدات رسانه ای و برگزاری یادواره شهدای روحانی استان انجام شود.

 

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک با اشاره به ۳۴ شهید روحانی در استان، افزود: تلاش می شود با همکاری گروه تلویزیونی سپاه فتح و دستگاه ها و نهادهای فرهنگی آثار رسانه ای صوتی و تصویری در خصوص شهدای روحانی استان تولید شود.

 

وی ابراز داشت: در تولید این آثار از مشاهیر و شخصیت های معنوی از جمله آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی ره ، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی ره امام جمعه سابق شهر یاسوج، آیت الله آمیراحمد تقوی ره موسس حوزه علمیه دهدشت و حجت‌الاسلام «سید علی متقی کاشانی» امام‌جمعه اسبق گچساران نیز یاد می شود.

 

حکمتی نیک بیان کرد: تولید کلیپ های کوتاه از زندگینامه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از اقداماتی است که باید انجام شود.