به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولان رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه بویراحمد با حضور در اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از رئیس آموزش و پرورش استثنایی این استان تجلیل کرد.

به گزارش طنین روزبه نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید ولی موسوی، هدف از این اقدام را تجلیل از خادمان معلولان در آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه بویراحمد دانست و گفت: آموزش و پرورش استثنایی در خدمت به دانش‌آموزان معلول و با نیازهای ویژه، تلاش‌های خالصانه و مضاعفی دارند که ارج نهادن به این عزیزان زمینه دلگرمی آنان را برای خدمت بهتر فراهم می‌کند.

وی ضمن تبریک روز جهانی معلولان به تمامی مربیان، اولیا و به ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه، گفت: خدمت به دانش آموزان با نیاز های ویژه یک افتخار است واین روزفرصت مغتنمی برای ارج نهادن به استعداد‌ها و قابلیت‌های کسانی است که با معلولیت‌های گوناگون در زندگی دست و پنجه نرم می کنند.

موسوی بیان کرد: فعالیت‌های برخی از معلولان بسیار فراتر از افراد عادی جامعه است و مسؤلان در رفع موانع و مشکلات این قشر رسالت خطیری بر دوش دارند .

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان در پایان ، خواستار بهبود و ارتقای کمی وکیفی خدمات آموزشی، پرورشی وتوانبخشی به دانش آموزان با نیازهای ویژه وخانواده های آنها شد و گفت: زحمات همکاران شاغل در آموزش وپرورش استثنایی استان کهگیلویه وبویراحمد برای بهره گیری از همه ظرفیت های موجود شایسته تقدیر است.

در پایان این آیین به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولان، با اهداء تمثال مبارک مقام معظم رهبری و سردار دلها به نیابت از مجموعه آموزش وپرورش استثنایی استان کهگیلویه وبویراحمد از حسین دولت دوست رئیس آموزش وپرورش استان تحلیل شد.