به مناسبت هفته پژوهش بخشی از جدید ترین دست ساخته ها و دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانش آموزان استان در نمایشگاه پژوهش به نمایش گذاشته شد.

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت:در این نمایشگاه دانش آموزان دختر و پسر آخرین یافته ها ،تحقیقات پژوهشی،فناوری و دست ساخته‌های خود را در قالب یک غرفه به معرض دید عموم‌گذاشتند.

به گزارش طنین روزبه نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ایمان سبحان نژاد افزود:دستاوردها و دست ساخته های ارائه شده دانش آموزان با موضوعات علوم آزمایشگاهی، صنایع دستی، پژوهشی و الکترونیک است‌.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را استعداد یابی و شناسایی دانش آموزان مستعد اعلام کرد و گفت: برپایی چنین نمایشگاه هایی موجب تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان ، پرورش خلاقیت و شکوفایی استعدادهای آنان می‌شود.با فراهم کردن زمینه‌های لازم و برپایی چنین نمایشگاه‌های می‌توان دانش آموزان خلاق، مبتکر و پرسشگر را در مدارس پرورش داد.

سبحان نژاد با بیان اينکه مسئولان بايد زمينه بروز استعدادهای دانش آموزان را فراهم کنند، خطاب به دانش آموزان ،افزود: دانش آموزان هم باید با بسترسازی مناسب، در کنار درس به سمت تحقیق و پژوهش ترغیب شوند.

گفتنی است نمایشگاه پژوهش از امروز تا روز چهارشنبه صبح و عصر در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج به روی علاقمندان باز است.