مديرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته مدارس و مراکز غیردولتی را تبریک گفت.

به گزارش طنین روزبه نقل ار اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، متن پیام حسنعلی عزت‌خواه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

“خداوند از مردم برای یادگیری عهد و پیمان نگرفت مگر این که از دانشمندان برای یاد دادن پیمان گرفت.” پیامبر اکرم (ص)

مشارکت و چگونگی آن در آموزش و پرورش ریشه دیرینه در تاریخ ملت ها دارد. مدارس غیر دولتی جلوه بارز مشارکت تمام عیار مردم در امر تعلیم و تربیت هستند که به عنوان بازوان کمکی در کنار مدارس دولتی نقش اساسی در پیشبرد اهداف کلان آموزش و پرورش ایفا می‌کنند.

نقش موثر مدارس غیردولتی به عنوان بزرگ ترین و سالم ترین مشارکت مردمی در نظام تعلیم و تربیت، شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان، ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و اشتغال زایی و کارآفرینی انکارناپذیر است.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت هفته مدارس و مراکز غیردولتی از همه موسسان، مدیران، آموزگاران و دبیران شاغل در مدارس غیردولتی استان که خالصانه برای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و تربیتی جهت بالندگی . رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان دیار کهگیلویه و بویراحمد، به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی می نمایم و برای این مجموعه بزرگ آموزشی و پرورشی در نظام تعلیم و تربیت از درگاه یکتای بی همتا توفیقات روز افزون مسئلت می نمایم‌

حسنعلی عزت‌خواه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد