به گزارش طنین روزمدیرعامل شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد ،گفت: همکاری و تعامل با محموعه آموزش و پرورش از اولویت های کاری بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد است.

منصور دانش آموز، در نشست با رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری تاکنون تسهیلات به ۲ هزار و ۸۴۶ نفر از کارکنان آموزش و پرورش توسط بانک ملی پرداخت شده است گفت: از مجموع تسهیلات پرداخت شده به کارکنان، ۱۳۵ میبلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن از نوع تسهیلات مرابحه و بقیه قرض الحسنه بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده از سال گذشته در طی دو مرحله پرداخت شده است، گفت: در مرحله اول دی ماه پارسال مبلغ ۶۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در مرحله دوم تیرماه امسال ۷۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی فرصت خدمت به جامعه بزرگ ،فهیم و دلسوزفرهنگیان را یک نعمت بزرگ و هدیه ای از الطاف الهی برای مسئولان دانست و گفت:به منظور پاسداشت مقام شامخ معلم،بانک ملی و شعب ان در سراسر استان خدمت به معلمان را در اولویت و سیاست های کاری خود قرار می دهد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار،همکاری بانک ملی و شعب آن در پرداخت تسهیلات به جامعه بزرگ فرهنگیان را مفید و سازنده برشمرد و گفت:با تعامل و همراهی خوب این بانک بخش اعظمی از دغدغه های فرهنگیان در زمینه مسائل و مشکلات مالی و معیشتی مرتفع شد.

سید ولی موسوی ،خواستار گسترش و تعمیق روابط و همکاری های دوجانبه بیش از پیش بانک ملی و آموزش و پرورش برای ارتقاء خدمات با کیفیت و مطلوب به جامعه فرهنگیان استان شد و ابراز امیدواری کرد با توسعه روابط این مهم محقق شود.