معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:دانش آموز هم استانی موفق به کسب نشان برنز مسابقات دوومیدانی دانش آموزان کشور شد.

به گزارش طنین روزبه نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ فرشید کرمی با اعلام این خبر ،افزود:شایان عنبری ،دانش آموز هم استانی در مسابقات دوومیدانی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم‌کشور در ماده پرتاب نیزه موفق به کسب مدال برنز شد.

وی ،گفت:اميدرضا خادمی از استان لرستان و محمدصفا دوگونچی از استان گلستان در این دوره از مسابقات در این‌ ماده ،به ترتیب مدال های طلا و نقره را از آن خود کردند.

فرشید کرمی،همچنین از کسب مدال نقره در دوی ۸۰۰ متر توسط مانی مختاری ،دانش آموزی هم استانی در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود:برگزیدگان این مسابقات در مراسمی با حضور مسوولان کشوری و استان اصفهان تجلیل می‌شوند.

وی ،با بیان اینکه چهلمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور از ۳۰ بهمن شروع و تا هشتم اسفندماه به میزبانی استان اصفهان در ۶ رشته در حال برگزاری است ،گفت:رشته های این مسابقات شامل شطرنج، هندبال، بسکتبال، بدمینتون، دو و میدانی و تنیس روی میز است.