?طنین روز?سرهنگ حجت اله خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان چرام از دستگیری ۲ سارق اموال اماکن عمومی با کشف شمار زیادی اموال مسروقه به ارزش میلیارد ریالی خبر داد.

سرهنگ خلیلی گفت: در پی وقوع سرقت اموال برخی اماکن خصوصی در مناطقی از شهرستان چرام و… ماموران کلانتری شهید دستغیب با همکاری یگان امداد با انجام پی جوئی‌های تخصصی،۲ متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و با اموال کشف شده دستگیر کردند.

وی افزود: این سارقان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود تاکنون به چندین فقره سرقت اماکن اعتراف کردند و برخی اموال از مخفیگاه آنان کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقین در بازجویی اولیه به سرقت های صورت گرفته اعتراف کردند گفت: متهمین پس از سیر مراحل قانونی با همکاری مقام محترم قضایی یکی از آنان روانه زندان شد.

وی همچنین ادامه داددرپی وقوع چندین فقره سرقت احشام در یکی از استانهای همجوار و شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

ماموران کلانتری شهید دستغیب و پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و با استفاده از سایر ظرفیت‌های موجود توانستند مسیر سارقین به همراه احشام مسروقه را در یکی از محلات چرام ردیابی و طی یک عملیات ضربتی سارقین را دستگیر کردند و پس از سیر مراحل قانونی راهی زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرام از دامداران خواست در امر نگهداری از احشام خود توصیه‌های پلیسی را جدی و دقت بیشتری داشته باشند.