🌎طنین روز🌏در نخستین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در برخی مدارس با اهدا گل به معلمان از مقام شامخ معلم تجلیل کردند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور در دبیرستانهای پسرانه و دخترانه مزین به نام شهید مطهری در یاسوج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف عالیقدر استاد شهید مرتضی مطهری گفت: این استاد فرزانه پاره تن امام بود و آثار متعدد. ایشان مورد تایید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.

سید جلال رحیمی، در جمع دانش آموزان دبیرستانهای وابسته به موسسه عالی شهید مطهری . ضمن تبریک روز معلم گفت: معلمان معماران آینده و افسران مقابله با جهل و نادانی درجامعه هستند.

به گزارش طنین روزبه نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید جلال رحیمی با بیان اینکه منشا هر تحولی در جامعه معلمان هستند گفت: هفته معلم فرصت مناسبی است تا آحاد جامعه قدردان معلمان باشند.

وی با تبریک فرا رسیدن روز دختر به دانش آموزان دبیرستان دخترانه معارف شهید مطهری یاسوج گفت: دختر از نعمتهای ارزشمند الهی است که در ساختار نظام اسلامی در عرصه های مختلف. نقش موثر و تاثیرگذاری دارند

همچنین فرماندار بویراحمد نیز با حضور در دبستان فرزانگان یاسوج در فضایی صمیمی با معلمان دیدار و گفتگو کرد.

شهرام مهدوی مطلق با تبریک هفته معلم ، شهید مطهری را نماد تمامی شهدا و اسوه و الگوی همه معلمان هم در جبهه علمی و هم در جبهه عملی دانست و بیان کرد: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به‌خوبی به رسالت خود عمل کنند.

وی خطاب به معلمان و دانش آموزان نبز گفت : آثار شهید مطهری آثار بسیار رزشمندی هستند که مطالعه آنها بسیار مفید خواهد بود.

در آین آیین فرماندار بویراحمد با اهدء شاخه گل از معلمان این دبستان تجلیل کرد.