تنش و درگیری لفظی در شورای شهر یاسوج

طنین روز/در نشست شورای شهر یاسوج برای شنیدن پاسخ‌های شهردار به سوالات طیف مخالف، تنش و درگیری لفظی میان برخی اعضا یا رئیس شورای شهر به وجود آمد.

نشست بررسی سوالات اعضای شورای شهر یاسوج از شهردار با حضور همه اعضا برگزار شد.
در این نشست مشخص شد که اعضای شورای اسلامی در دو گروه اکثریت و اقلیت به هیچ وجه از مواضع خود کوتاه نیامده و همچنان عده‌ای سرسختانه مخالف رفتن شهردار بوده و در طیف مقابل نیز ادامه کار مقدم را به عنوان شهردار به صلاح نمی‌دانند.
در این جلسه کیوان آشنا، رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج پاسخ های شهردار به تعداد ۹ سوال شورای اسلامی شهر را که به صورت مکتوب به شورا ارسال شده بود قرائت کرد که در این میان تعدادی از سوالات بی پاسخ گذاشته شده بود و شهردار گفته بود که به صورت حضوری این سوالات را پاسخ خواهم داد.
این موضوع باعث شد تا اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج موضع‌گیری سفت و سختی نسبت به این موضوع داشته باشند.
هدایت اکبری گفت: کجای قانون گفته که شهردار هم می‌تواند کتبی و هم شفاهی به سوالات پاسخ دهد یا می بایست همه سوالات را پاسخ می‌داد و یا اینکه به صورت حضوری در شورا حضور می‌یافت و جواب سوالات ما را می داد.

هدایت‌الله امیری، عضو شورای اسلامی شهر یاسوج اظهار کرد: پاسخ های آقای شهردار اصلا برای ما قانع کننده نیست و احمدی‌کیش هم به دنبال پاسخ شهردار به ۴ سوال خود بود و آن را مطالبه می‌کرد.
هدایت اکبری که از همه مخالفان شهردار سرسخت‌تر به نظر می‌رسید و در چندین مورد به شدت درگیری لفظی با کیوان آشنا رئیس شورا و یکی از موافقان شهردار پیدا کرد می‌گفت: این کار آقای شهردار فرار رو به جلوست کجای قانون گفته است که او می تواند به برخی سوالات کتبی و به برخی به صورت حضوری پاسخ دهد.
عطاءالله دانشی، عضو دیگر شورا هم گفت: این نوعی طفره رفتن شهردار است در خصوص سوال شماره ۷ در رعایت عدالت در پرداخت حقوق به کارگران نوعی بی عدالتی در پرداخت حقوق نیروهای شرکتی وجود دارد این جدول را که شهردار فرستاده قبول نیست در حالی که در سازمان حمل و نقل تا هفت ماه حقوق پرداخت نشده و این پاسخ ها به هیچ وجه درست نیست.
هدایت‌الله امیری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج هم می‌گوید شهردار پاسخ نداده که در جایی قیر ریخته‌اند ولی آسفالت نکرده‌اند آیا به نظر شما این قانع کننده است که در جایی قیر بیت‌المال را بریزند اما آسفالت نکنند تا قیر از بین برود.
او گفت: همچنین جرثقیل شهرداری چرا باید به عسلویه برود و آنجا تعمیر شود در حالی که می‌توانستند در اصفهان یا شیراز کار آن را انجام دهند لذا پاسخ های آقای شهردار بی‌پایه و بی‌اساس و واهی است.
در پایان جلسه مقرر شد که شهردار ملزم است در روز یک شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در صحن شورا حاضر و به سوالات پاسخ دهد.

 

Related Categorized Posts

عملیات ۹ ساعته اورژانس و هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برای نجات چوپان «سرفاریابی
  ?طنین روز?سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد: ?چوپان سرفاریابی که برای چرای احشام خود به ارتفاعات این کوه‌ها رفته بود در صخره ای دچار حادثه و مصدوم شد و مصدوم شدن این چوپان جوان ۳۰ساله از طرف خودش...

۲ واحد مسکونی در دیشموک کهگیلویه بر اثر بارش باران تخریب شد

۲ واحد مسکونی در دیشموک کهگیلویه بر اثر بارش باران تخریب شد
? طنین روز?نوروزی بخشدار دیشموک شهرستان کهگیلویه گفت: ?۲ منزل مسکونی در روستای ده احمد از توابع حوزه سردسیری به کلی تخریب و سکونت برای اهالی آنها غیر ممکن است. ?ساکنان خانه های تخریبی با همکاری مردم روستا در...

سه مصدوم ازیک خانواده براثربرخوردصاعقه درشهرستان لنده
?طنین روز?برخورد صاعقه در شهرستان لنده ۳ عضو یک خانواده را راهی بیمارستان کرد سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد: ? بامداد روز جمعه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، طی تماس تلفنی با مرکز دیسپچ اورژانس دهدشت یک مورد...

برگزاری جشن اعیادشعبانیه دردبیرستان اسماء سرفاریاب

برگزاری جشن اعیادشعبانیه دردبیرستان اسماء سرفاریاب
به گزارش طنین روزجشن باشکوهی به مناسبت اعیاد شعبانیه باحضور رئیس سازمان تبلیغات شهرستان کهگیلویه فرمانده حوزه مقاومت تعدادی از مسئولین واولیاء ودانش آموزان برگزار گردید اهم برنامه های این جشن تلاوت قرآن پخش سرود جمهوری اسلامی سخنرانی حاج...

ورزشگاه بزرگ یاسوج همچنان بلااستفاده و در حال تخریب

ورزشگاه بزرگ یاسوج همچنان بلااستفاده و در حال تخریب
?طنین روز??در دولت نهم کلنگ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهری یاسوج به زمین زده شد ورزشگاهی که همه امیدوار بودند با ساخت آن بتوان فوتبال یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را به تحرک واداشت. ?اما از روزی که...

No Comments Yet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *