مدیر آموزش وپرورش شهرستان  چرام گفت: سی و هفتمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور چراغ راهی برای آغاز سال تحصیلی جدید بود.
به گزارشطنین روز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید صدیف دانشی در استودیو نگاه، ویژه اجلاس روسای آموزش وپرورش با اشاره  به شعار این اجلاس که، معلم تمدن ساز، مدرسه اثر بخش و ایران قوی بود گفت: رئوس برنامه‌های اجرا شده در اجلاس بسیار کیفی و رضایت بخش بود.
وی گفت: در این اجلاس حول محورهای ۱۰ گانه از قبیل ارتقاء جایگاه معلم ،تقویت مدارس دولتی ،راهکار ساماندهی نیروی انسانی ، نظارت بر مدارس ، تدوین نقشه راه سند تحول بنیادین و برنامه‌های فراگیر پرورشی و فرهنگی بحث و تبادل نظر شد و از نظرات روسای آموزش و پرورش استانها نیز به خوبی استفاده شد.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان  چرام  با بیان اینکه این اجلاس چراغ راهی برای سال تحصیلی جدید بود که جادارد از مقام عالی وزارت، دبیر اجلاس ، شورای معاونین وزارت  و مدیر کل جهادی و انقلابی و مردمی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که در برپایی باشکوه اجلاس  نقش آفرینی کردند صمیمانه تقدیر وتشکر نمایم.

دانشی  افزود: تشکیل کمیته‌های پروژه مهردر شهرستان چرام  به خوبی فضا، تجهیزات و سازماندهی را که اساس کار پروژه مهر، در دستور کار قرار داده است، طرح شهید عجمیان در شهرستان فعال گرده، آزمون انتخاب وانتصاب  مدیران برگزار شده که امیداواریم ماحصل اقدامات شروع مهری بانشاط در سال تحصیلی جدید باشد.
وی  در پایان گفت:  ۵ فضا به فضاهای آموزشی چرام از اول مهر ماه اضافه خواهد شد که این فضاها توسط نوسازی در حال تکمیل است.