مدیر آموزش وپرورش شهرستان دنا گفت: سی و هفتمین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور فرصتی مغتنم برای هم افزایی بین روسا و مدیران در جهت تعالی و پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و اجرای مطلوب سند تحول بنيادين آموزش و پرورش بود.
به گزارش طنین روزبه نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛  امید آزاده در استودیو نگاه، ویژه اجلاس روسای آموزش وپرورش  به اهمیت این اجلاس اشاره کرد وگفت: اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش امسال با  شعار محوری معلم تمدن ساز ،مدرسه اثربخش و ایران قوی به صورت مجازی برگزاری به شکل مطلوبی برگزار شد.
وی با بیان اینکه استفاده از تجربیات مدیران مناطق و شهرستانها می تواند کمک شایانی به حل مشکلات و چالشهای پیش رو داشته باشد گفت: استفاده از خرد جمعی ، تجربیات، طرحها و برنامه های موفق سایر مناطق می تواند نقشه ی راه موفقی برای تمامی مدیران و مناطق باشد .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان دنا در بخش دیگری از سخنانش گفت: در شهرستان دنا ۷۸۰۰ دانش آموز در ۱۵۹آموزشگاه مشغول تحصیل هستند که ۸۶۷ نفر معلم کار آموزش آنها را برعهده دارند.
وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش، ایجاد محیطی بانشاط است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند گفت: مدیران مدارس می‌توانند با به کارگیری پروژه مهر مناسب مهارت‌ها و نگرش‌هایی مانند مسئولیت پذیری استقلال عمل و خودآموزی را در دانش‌آموزان پرورش دهند.
آزاده ،مدرسه را کانون مهم تحول در جامعه عنوان کرد وگفت: نگرشی که دانش‌آموزان در مدرسه کسب می‌کنند، در جهت رشد عاطفی، روانی و اجتماعی آنها بسیار موثر است.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان دنا بیان کرد: برای آغاز سال تحصیلی و مهری بانشاط همه تمهیدات و مقدمات لازم در این شهرستان اندیشیده است.
گفتنی است: سی و هفتمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور با شعار «معلم تمدن ساز، مدرسه اثر بخش، ایران قوی» از ۲۵ الی ۲۷ مرداد ماه برگزار شد.