تجدید میثاق مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با شهدا

در آستانه هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت ، شهیدان رجایی و باهنر مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاونین ، کارکنان ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد ،رئیس سازمان دانش آموزی ،جمعی از فرهنگیان و مدیر بنیاد شهید شهرستان بویراحمد با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش طنین روزبه نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ همزمان با آغاز هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر مسئولین آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گلزار مطهر شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد غبارروبی و عطرافشانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی وتبریک هفته دولت به همه دولتمردان گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا خدمات ارزشمند نظام اسلامی در عرصه های مختلف برای مردم تبیین تا مردم روز به روز به کارآمدی نظام اسلامی امیدوارتر شوند.

حسنعلی عزت‌ خواه با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر به ویژگیهای شخصیتی این شهدا اشاره کرد و گفت: صداقت و مجاهدت در خدمت از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر است که از دل مجموعه آموزش و پرورش برخواسته اند و در راه خدمت از هیچ تلاشی دریغ ننمودند.

وی افزود:خون شهیدان امروز مهمترین سند برای ایجاد تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: خدمات بسیار ارزشمندی در دولت مردمی ایران قوی در آموزش وپرورش انجام گرفته که گزارشی از این فعالیتها جهت تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی منتشر خواهد شد.

عزت‌ خواه با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش باید از زندگی ائمه اطهار(علیهم‌السلام) و شهدای انقلاب درس بگیرند و شاخصه‌های مهم خدمتگزاری را در خود تقویت کنند.

گفتنی است : این برنامه در آستانه هفته دولت توسط روسای شهرستانها ومناطق در همه شهرستانها ومناطق انجام گرفت.