پیام مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته دولت

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد درپیامی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجائی و باهنر ، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت .

به گزارش طنین روزبه نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ متن پیام حسنعلی عزتخواه بدین شرح است .

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نخست شهریورماه، به پاس خدمات ارزنده و ماندگار شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر خدمت صادقانه عالی ترین درجه انسانیت را به تصویر کشیدند، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

شهادت این شهیدان بزرگوار، همواره الهام بخش کوشش ها و تلاش هایی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می دهند.

برای رشد جامعه باید در روابط خود به مسائل اخلاقی، انسانی و رعایت حقوق دیگران توجه کنیم. ما نیازمند هستیم که به سیره شهیدان رجایی و باهنر مراجعه کنیم ، زیرا آنها ویژگی‌های بارزی داشتند که ما هم باید از آنها الگوبرداری کنیم.

این ایام، فرصتی است برای مرور داشته‌ های گران‌ بهای دولت شهید رجایی و باهنر چرا که توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه اقشار مردم به ویژه محرومان ارائه دهند و کوشیدند تا به یک مجموعه‌ عدالت‌ محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق برسند.

به‌راستی که توفیق در پیشبرد اهداف هر دولتی در اداره‌ی هرچه بهتر امور کشور، به صورت کامل وابسته به همراهی، همدلی و مشارکت آحاد مردم است و موفقیت، توسعه و پیشرفت هر سازمانی و ارگانی به بهره‌وری، تخصص، تعهد کاری و اخلاقی نیروی انسانی آن سازمان وابسته است و هیچ تلاشی در زمینه‌ی پیشبرد اهداف و ارتقای آن مجموعه، بدون کوشش کارکنان آن نتیجه‌بخش نخواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و فرهنگیان مومن و متعهد آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد، تبریک عرض کرده و موفقیت این عزیزان را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از خداوند متعال مسئلت می کنم.

حسنعلی عزتخواه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد