کهگیلویه وبویراحمد دو رتبه برتر ملی در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری و کتابخوانی طلای سرخ سرزمینم ایران را از آن خود کرد

سوادآموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات انشاالله نویسی با عنوان پرسش مهر ریاست جمهوری و کتابخوانی با عنوان طلای سرخ سرزمینم ایران حائز دو رتبه برتر کشوری شدند.

به گزارش طنین روزبه نقل از اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ معاون سوادآموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مسابقات برای تقویت فرهنگ کتابخوانی و رشد سطح فرهنگی بین سوادآموزان سالانه برگزار می شودگفت: سوادآموز هم استانی خانم شهناز وارسته در مسابقه کتابخوانی و سوادآموز خانم مریم هادی پور در مسابقه انشا نویسی حائز رتبه برتر کشوری شدند.

سید حمزه باقری نژاد بیان کرد : هدف از برگزاری این مسابقه ارتقای سطح آگاهی سوادآموزان، کسب مهارت بیشتر در خواندن و نوشتن، شناسایی و کسب استعدادها و جلب مشارکت این عزیزان در عرصه اجتماعی و فرهنگی است.

معاون سوادآموزی استان کهگیلویه و بویراحمد ،این افتخارآفرینی بزرگ را به مجموعه سوادآموزی استان خاصه سوادآموزان و آموزش دهندگان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی های بهتر در آینده شاهد موفقیت های بیشتری در این حوزه باشیم.

در پایان معاون سوادآموزی استان ضمن تبریک این موفقیت گفت: این موفقیت نتیجه تلاش سوادآموزان، آموزش دهندگان، همکاران حوزه سوادآموزی و برنامه‌ریزی درست و دلسوزانه مسئولان برای حضور سوادآموزی است و امیدواریم همچنان با آموزش درست سواد مهارت‌های اجتماعی و فرهنگی شاهد موفقیت‌های روز افزون سوادآموزان در استان باشیم.

گفتنی است: مسابقه آموزشی فرهنگی انشانویسی با عنوان «پرسش مهر ریاست جمهوری» در ۴۵ شهرستان استان و با شرکت ۵۲۵۸ سوادآموز و «طلای سرخ سرزمینم، ایران» با شرکت ۵۶۵۳ سوادآموز اجرا شده است.