جلسه توجیهی و پرسش و پاسخ معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد با آموزش دهندگان شهرستان دنا

به گزارش طنین روزباقری نژاد معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت گرامی داشت روز جهانی سواد آموزی ، هفدهم شهریور ماه مصادف با هشتم ستامبر ، نشست مشترکی با اموزش دهندگان شهرستان دنا در محل جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار نمودند .

وی افزود : یکی از دغدغه ها و تلاشها اصلی ما تعیین تکلیف اموزش دهندگان بوده که امیدواریم با تایید نهایی طرح خوب و جامع کمیسیون اجتماعی در خصوص قرارداد کار معین که خوشبختانه در مجلس با رای بالایی مورد تایید واقع شد ، اموزش دهندگان ارجمند هم تعیین تکلیف شوند . هر چند اگر هم این مصوبه تایید نهایی گردد برای اجرایی شدن آن نیاز به یک پروسه زمانی چند ماه می باشد ، اما امیدوارم در آینده نزدیک شما به نتیجه دلخوه دست پیدا کنید .

باقری نژاد با اشاره به موانعی چون نرخ بالای باسوادی ، صعب العبور بودن و پراکندگی جمعیت انسانی شهرستان و نیز گاها عدم همکاری سواد اموزان ، بیان کرد توصیه می شود آموزش دهند گان بزرگوار با توجه به اینکه مطمئا یکی از شروط اصلی بکار گیری شما داشتن کلاس تلفیقی در سال جدید خواهد بود حتما در سال جدید نسبت به تشکیل کلاس با حداکثر سواد آموز اقدام نمایند .

وی گفت: با توجه به نقش بالا و تاثیر گذار تربیتی که معلم در جامعه دارند امیدواریم شما بزرگواران از همی الان در این زمینه گامهای محکم و استواری بردارید و با بار علمی و آموزشی نسبت به وظیفه معلمی خود اقدام نموده و هر چه بیشتر در خدمت سواد آموزان باشند .